Coolblue telefoon reparatie
Binnen 48 uur na ontvangst je telefoon terug!
Gratis verzending
Geen onderzoekskosten
Terug

Veelgestelde vragen Coolblue telefoon reparatie

Wij repareren schermen, accu’s en backcovers voor een beperkt aantal Samsung en Apple smartphones. Dus heb je een kapot scherm of is je batterij veel te snel leeg? Bezoek https://www.pdashop.nl/advies/telefoon-reparatie.html

  1. Wanneer kan ik mijn telefoon laten repareren? Je telefoon aanmelden kan via https://reparatie.coolblue.nl op ieder moment van de dag, ook in het weekend. Het daadwerkelijke repareren doen we alleen op werkdagen, maandag t/m vrijdag.
  2. Wat repareren jullie en wat kost het? Accu’s en schermen worden vervangen door getrainde medewerkers voor onderstaande vaste prijzen. Verzending is gratis.

    Apple

    Model Scherm
    nieuw
    Scherm
    refurbished
    Batterij Oplaadpoort Camera voor Camera achter Luidspreker Oorspeaker Mini jack Backcover
    iPhone SE € 99 € 79 € 39 € 49 € 49 € 49 € 49 € 49 € 49 -
    iPhone 5s € 99 € 79 € 39 € 49 € 49 € 49 € 49 € 49 € 49 -
    iPhone 5c - € 79 € 49 € 39 € 49 € 49 € 49 € 49 € 49 -
    iPhone 6 € 99 € 79 € 39 € 49 € 49 € 49 € 49 € 49 € 49 -
    iPhone 6 Plus € 149 € 129 € 39 € 59 € 59 € 59 € 59 € 59 € 59 -
    iPhone 6s € 179 € 159 € 39 € 49 € 49 € 59 € 59 € 59 € 49 -
    iPhone 6s Plus € 199 € 179 € 39 € 59 € 59 € 59 € 59 € 59 € 59 -
    iPhone 7 € 179 € 169 € 39 € 59 € 59 € 69 € 59 € 59 - -
    iPhone 7 Plus € 199 € 189 € 39 € 59 € 59 € 69 € 59 € 59 - -

    Samsung

    Model Scherm
    nieuw
    Scherm
    refurbished
    Batterij Oplaadpoort Camera voor Camera achter Luidspreker Oorspeaker Mini jack Backcover
    Galaxy S5 € 159 - € 65 - - - - - - -
    Galaxy S6 € 199 - € 65 € 69 € 69 € 89 € 69 € 59 € 59 -
    Galaxy S6 Edge € 249 - € 65 - € 69 € 89 € 69 € 59 € 59 € 79
    Galaxy S6 Edge Plus € 259 - € 65 - € 69 € 89 € 79 € 59 € 59 € 79
    Galaxy S7 € 219 - € 69 € 79 € 69 € 89 € 79 € 59 € 59 € 79
    Galaxy S7 Edge € 299 - € 69 - € 69 € 89 € 79 € 59 € 59 € 79
    Galaxy S8 € 319 - € 69 € 79 € 69 € 89 € 79 € 59 € 59 € 79
  3. Mijn toestel en/of defect staat niet in de menukaart, wat nu? Op dit moment kunnen we je telefoon helaas niet repareren. We hopen de reparatiemogelijkheden op een later moment uit te breiden. Heb je je telefoon wel bij Coolblue gekocht en valt deze nog onder garantie? Meld je retour dan aan via coolblue.nl/mijn-coolblue-account.
  4. Wat als er meer kapot blijkt dan ik heb aangegeven bij aanmelding? In uitzonderlijke gevallen kan het noodzakelijk zijn een extra onderdeel te vervangen om een goede werking van het toestel te garanderen. Als daar extra kosten bij komen kijken, overleggen we dat eerst met je.
  5. Vragen jullie onderzoekskosten? Nee, wij rekenen geen onderzoekskosten.
  6. Hoe en wanneer moet ik betalen? Wanneer we jouw telefoon hebben ontvangen en het defect komt overeen met onze diagnose, sturen we een iDeal betaallink via de e-mail. Als wij de betaling hebben ontvangen en de reparatie hebben voltooid sturen we het toestel naar je terug.

    Alleen als we de betaling vóór 16:00 uur ontvangen, kunnen we jouw gerepareerde telefoon dezelfde dag nog terugsturen.
  7. Wat is de status van mijn reparatie? Wij houden je altijd op de hoogte van de status van de reparatie via e-mail. Mochten we gegevens of andere informatie nodig hebben, nemen we contact met je op.
  8. Hebben jullie ook leentoestellen? Helaas hebben we geen leentoestellen beschikbaar. Daar moet je nu nog zelf voor zorgen.
  9. Wat als ik zelf nog garantie heb? Als het te repareren toestel nog onder de fabrieks-/aankoopgarantie valt, vervalt deze als de telefoon niet bij Coolblue is gekocht. Wel krijg je 3 maanden garantie op de reparatie en de onderdelen die we daarbij gebruikt hebben. Als de telefoon wel bij Coolblue is gekocht, behoudt je natuurlijk gewoon de door ons beloofde 2 jaar garantie.
  10. Hebben jullie ook accessoires voor mijn smartphone? Wij bieden zowel op de site als in de winkel een breed assortiment van accessoires aan. Als je ze vóór 23:59 bestelt heb je ze morgen in huis. Je kunt de accessoires helaas nog niet bij de reparatie bestellen.
  11. Krijg ik mijn screenprotector terug? Bij het openmaken van de telefoon moeten wij doorgaans de screenprotector verwijderen. Houd er rekening mee dat je deze niet meer terugkrijgt.
  12. Wat is een refurbished display? Een refurbished display komt van een gebruikte telefoon, maar ziet eruit en functioneert als nieuw.
  13. Wanneer wordt mijn telefoon weer naar mij opgestuurd? Bij ontvangst van jouw telefoon sturen we je een bevestigingsmail inclusief een iDeal betaallink. Je ontvangt jouw gerepareerde telefoon een dag na ontvangst terug zodra:
    • Wij de iDeal betaallink hebben verzonden en je betaalt vóór 16:00 uur dezelfde dag
    • Het juiste defect is aangemeld
    • De onderdelen op voorraad zijn
    In alle gevallen houden we je via de mail op de hoogte als er zich een vertraging voordoet in de reparatie.
  14. Wat voor soort onderdelen gebruiken jullie voor de reparaties? Voor iPhone reparaties zijn er veel verschillende soorten onderdelen op de markt:
    • Originele Apple onderdelen, onderdelen direct uit de Apple fabriek
    • Replica onderdelen van verschillende kwaliteiten
    • Refurbished onderdelen, originele Apple onderdelen die al eens gebruikt zijn, maar er nog uitzien als nieuw
    Wij werken met refurbished onderdelen en de hoogste gradatie kwaliteit in replica onderdelen.

    Voor Samsung reparaties maken wij gebruik van originele onderdelen.
Terug
overlay-tooltip