• Je smartphone binnen 2 uur gerepareerd
  • 12 maanden garantie
  • Reparatie niet gelukt? Kost je niets

Algemene voorwaarden

  • We repareren je toestel zo snel mogelijk, maar altijd binnen 14 kalenderdagen.
  • In de reparatieprijzen zit het onderdeel, de installatie en de BTW.
  • Wij geven 12 maanden garantie op de vervangen onderdelen en reparatie. Defecten die ontstaan na reparatie of door gebruik vallen hier niet onder.
  • Als het nodig is een extra onderdeel te vervangen om de reparatie correct te kunnen uitvoeren, overleggen we dat eerst met je, inclusief de bijkomende kosten.
  • Als het niet mogelijk blijkt de reparatie uit te voeren, behouden wij het recht voor om je telefoon ongerepareerd te retourneren. Je hoeft hiervoor uiteraard niets te betalen.
  • Als je toestel nog onder de fabrieksgarantie valt, dan vervalt deze garantie bij reparatie. Behalve als je je toestel bij Coolblue hebt gekocht.
  • We hebben volledige toegang nodig tot je toestel voor diagnose en tests. Daarom moeten de vergrendelingen zoals pincodes e.d. worden verwijderd of genoteerd op het aanmeldformulier. Find my iPhone moet altijd worden gedeactiveerd. Wanneer dit niet is gedaan, is de kans groot dat je langer op je toestel moet wachten.
  • Om je persoonlijke data zo goed mogelijk te beschermen, is het een vereiste dat je vooraf een back-up te maken. In sommige gevallen kan het nodig zijn het toestel volledig te resetten naar de fabrieksinstellingen. Dan kunnen we helaas niet voorkomen dat je data wordt gewist. Coolblue is niet aansprakelijk voor het verlies van data.
  • We repareren je toestel met de grootst mogelijke zorgvuldigheid; precies zoals je mag verwachten van Coolblue. Andere kapotte onderdelen die niet worden gerepareerd, kunnen meer beschadigd raken door reparatie. Hiervoor is Coolblue niet aansprakelijk. Ook niet voor kleine krasjes die ontstaan omdat we met jouw toestel aan de slag zijn gegaan. We kunnen niet garanderen dat je toestel nog steeds volledig stof- en waterbestendig is na reparatie.
  • Indien je de gevraagde gegevens niet juist of volledig aanlevert, heeft Coolblue het recht de aanmelding niet in behandeling te nemen of extra kosten in rekening te brengen. We zullen uiteraard eerst proberen de juiste gegevens te achterhalen, je zal hierdoor langer op jouw toestel moet wachten.
  • Bij het openmaken van het toestel voor reparatie moet Coolblue opgeplakte accessoires verwijderen die al op het scherm zijn geplakt. Helaas kunnen wij deze niet vervangen.
  • Indien blijkt dat het serienummer van het product voorkomt in een database van gestolen of vermiste producten, houden wij ons het recht voor het toestel niet in behandeling te nemen. Wij zijn gerechtigd de gemaakte (reparatie)kosten bij jou 100% in rekening te brengen. Wij zijn verplicht melding te doen bij de Politie.

Reparaties in de winkel

  • Betalen kan bij het ophalen van je toestel in de winkel. Zonder betaling kunnen we je telefoon of tablet niet aan je overhandigen. Als je je toestel niet binnen 2 maanden komt ophalen gaan we ervan uit dat je afstand doet van je telefoon of tablet en het eigendom overdraagt aan Coolblue.

Via de post verzonden reparaties

  • Na ontvangst van je toestel sturen we je een iDeal betaallink via e-mail. Zonder betaling kunnen we je toestel niet aan je overhandigen. Als je niet binnen 2 maanden betaalt gaan we ervan uit dat je afstand doet van je telefoon of tablet en het eigendom overdraagt aan Coolblue.
  • Alleen als je betaalt voor 16:00 kunnen we je gerepareerde toestel dezelfde dag nog meegeven aan PostNL.
  • De telefoon of tablet dient voor verzending beschermd en veilig verpakt te zijn evenals gelabeld conform de eisen in de verzendinstructies. De verzendinstructies ontvang je na aanmelding. Wij zijn niet aansprakelijk voor het kwijtraken van je toestel of schade die de telefoon oploopt tijdens verzending.
  • Het verzendbewijs dat je ontvangt bij afgifte van je toestel bij een PostNL punt dien je te bewaren tot je een ontvangstbevestiging van ons hebt ontvangen. Via dit verzendbewijs kun je zelf je pakketje volgen. Zodra wij de ontvangst bevestigen, is je toestel daadwerkelijk bij ons aangekomen.
  • Als plaats van levering geldt het adres dat je aan ons hebt doorgegeven. Wij zijn niet verantwoordelijk voor fouten in de levering, wanneer je deze gegevens niet juist hebt ingevuld.
  • Accessoires dienen niet meegestuurd te worden met de te repareren telefoon of tablet. Wij zijn niet aansprakelijk voor het verlies van deze accessoires. Vergeet dus niet je hoesje, sim-kaart en eventuele MicroSD kaart te verwijderen.
Nu repareren

Wat anderen zich afvragen

Hier vind je alle veelgestelde vragen over telefoon- of tabletreparatie reparatie. Zit jouw vraag er niet tussen?
Neem dan contact op met coolbluerepareert@coolblue.nl.

Veelgestelde vragen
  • Je smartphone binnen 2 uur gerepareerd
  • 12 maanden garantie
  • Reparatie niet gelukt? Kost je niets